Stowarzyszenie Czysta Polska i Partnerzy
ze Złotym Spinaczem

Złote Spinacze to najbardziej prestiżowe nagrody w polskiej branży Public Relations. W 2021 roku wyróżnienie za najlepszy event społeczny powędrowało do Stowarzyszenia Czysta Polska, które wraz z partnerami: Biedronką, Garnierem, Janem Niezbędnym oraz Get Hero zrealizowało projekt Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK.

Czyste Tatry; Stowarzyszenie Czysta Polska; sprzątanie; Złote Spinacze

Złote Spinacze zostały rozdane już po raz dziewiętnasty, a organizatorem podobnie, jak w poprzednich edycjach był Związek Firm Public Relations. Jury konkursu, przyznał łącznie 100 nagród. Wśród nich 25 Złotych, 35 Srebrnych i 40 Brązowych Spinaczy.

Wyróżnienia wręczono podczas uroczystej gali 3 grudnia 2021, którą z charakterystyczną dla siebie swadą i humorem poprowadził Michał Kempa. Złoty Spinacz w kategorii „Event Społeczny” otrzymało Stowarzyszenie Czysta Polska wraz z partnerami.

- W 2019 roku odbieraliśmy Srebrny Spinacz i z perspektywy czasu myślę, że dobrze się stało, że wtedy nie wygraliśmy. Mieliśmy dzięki temu dużo motywacji by ulepszać i rozwijać nasz projekt – powiedział prezes Stowarzyszenia Czysta Polska, Maciej Marculanis odbierając nagrodę.

Podczas przemówienia Maciej Marculanis podziękował również inicjatorowi akcji Czyste Tatry, Rafałowi Sonikowi, który był głównym organizatorem tego projektu oraz jego spiritus movens przez dziesięć lat. Podkreślił również, że NGO’sy nie mogą istnieć i funkcjonować bez wsparcia, dlatego na nagrodę w równej mierze zasłużyła Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny oraz Get Hero, które były głównymi partnerami inicjatywy.

- Zrobiliśmy i robiliśmy to żeby Polska była czysta – zakończył prezes Czystej Polski.

Scroll to Top